• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

roweremprzezzycie

Rowerem przez życie! Blog dla hobbystów.

Kategorie postów

  • akcesoria rowerowe (2)
  • rowery (1)

Strony

  • Strona główna

Kategoria

Akcesoria rowerowe


Pompki rowerowe do amortyzatorów

Prawidłowe ustawienie zawieszenia jest niezbędne, aby w pełni wykorzystać potencjał wydajności Twojego roweru. Jednym z najważniejszych kroków w tym kierunku jest uzyskanie prawidłowego współczynnika oporu. W przypadku większości nowoczesnych amortyzatorów rowerów górskich oznacza to regulację ciśnienia powietrza wewnątrz sprężyny - a do tego potrzebna jest pompka do amortyzatorów. W porównaniu do zwykłej pompki do opon, większość pompek do amortyzatorów jest zaprojektowana tak, aby osiągać ciśnienie do 300psi bez nadwyrężania mięśni lub pęknięcia uszczelki.

Pompka do roweru

Pompka do amortyzatora https://www.goride.pl/pompki-do-amortyzatorow jest czymś, co tradycyjnie otrzymuje się za darmo przy zakupie roweru górskiego z pełnym zawieszeniem lub produktu zawieszenia rynku wtórnego. Jednak ostatnio zaobserwowaliśmy trend, że rowery nie zawierają ich już jako części pakietu, więc pomyśleliśmy, że nadszedł czas, aby dowiedzieć się, która z nich jest najlepsza. Należy pamiętać, że wiele z tych pompek pochodzi z tej samej fabryki, a więc wiele z nich jest do siebie bardzo podobnych - co widać po kluczowych pomiarach.

pompka do amortyzatora

Wniosek

Aby uzyskać najbardziej dokładne pompowanie zawieszenia, zawęź swój wybór do oferty cyfrowej przy wyborze pompek rowerowych. Jeśli szukasz pompki, którą mógłbyś zostawić w plecaku, powinieneś rozważyć pompkę firmy Lezyne Shock Drive lub Birzman Zacoo Macht. Osobiście polecamy Birzmana ze względu na dokładniejszy manometr, ale lepiej uszczelniona jest pompa firmy Lezyne - jest lepsza do ustawiania ciśnienia od zera.

13 sierpnia 2021   Dodaj komentarz
akcesoria rowerowe  

Hamulce tarczowe czy hamulce obręczowe:...

Hamulce to bez wątpienia jedna z najważniejszych części roweru. Od sprawnie działającego układu hamulcowego zależy nie tylko zdrowie i życie rowerzysty, ale także życie wszystkich innych uczestników ruchu drogowego. Logiczny jest więc wniosek, że kupując rower, należy wybrać model niezawodny, z mocnym układem hamulcowym, który w sytuacji awaryjnej na drodze zatrzyma rower w krótkim czasie, niezależnie od warunków pogodowych i drogowych. Jednak przy wyborze roweru łatwo się pogubić w różnorodności systemów hamulcowych, ich cech i zaleceń.

Które hamulce są lepsze: obręczowe czy tarczowe?

Hamulce obręczowe

Wszystkie hamulce obręczowe mają jedną wspólną wadę: podczas hamowania dochodzi do uszkodzenia obręczy koła. Jeśli uszkodzenie jest poważne i koło skręca się w "ósemkę" lub "jajko", użycie hamulców jest prawie niemożliwe. Podczas deszczu hamowanie jest również niepewne, ponieważ klocki hamulcowe i obręcz koła stają się mokre. Konieczne jest ciągłe monitorowanie i regulowanie hamulca w miarę zużywania się klocków.

hamulec tarczowy do roweru

Hamulce tarczowe

Ten typ hamulca staje się coraz bardziej powszechny i praktyczny w rowerach. Hamulce tarczowe do roweru link są nieskomplikowane w budowie. Składają się one z tarczy, która jest przymocowana do piasty koła, zacisku hamulcowego, który jest przymocowany do widelca lub ramy oraz linki (system mechaniczny) lub przewodu hydraulicznego (system hydrauliczny), który łączy zacisk z dźwignią hamulca.

04 sierpnia 2021   Dodaj komentarz
akcesoria rowerowe  
Roweremprzezzycie | Blogi